Holczer, AdélKiss, Virág Ágnes2020-04-102020-04-102019Táplálkozásmarketing. -6 : 2 (2019), p. 27-38. -Táplálkozásmarketing. - 2064-8839. - 2631-13802064-88392631-1380http://hdl.handle.net/2437/283448A szülői egészségtudatosság és az étkezési preferenciáik vizsgálata a gyermekkori elhízás tükrébenmagyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapbanopen access journalhttp://webpac.lib.unideb.hu:8082/ebib/CorvinaWeb?action=cclfind&resultview=long&ccltext=idno+BIBFORM084784TársadalomtudományokGazdálkodás- és szervezéstudományokhttp://taplalkozasmarketing.com/wp-content/uploads/03_A-sz%C3%BCl%C5%91i-eg%C3%A9szs%C3%A9gtudatoss%C3%A1g-%C3%A9s-az-%C3%A9tkez%C3%A9si-preferenci%C3%A1ik-vizsg%C3%A1lata-a-gyermekkori-elh%C3%ADz%C3%A1s-t%C3%BCkr%C3%A9ben.pdfDebreceni Egyetemhttp://dx.doi.org/10.20494/TM/6/2/32020-04-16