Soós, MihályForró, Szabolcs Gábor2024-06-182024-06-182024https://hdl.handle.net/2437/373379Röviden dolgozatomban a Farmmix céget mutatom be. Annak történetét, alakult családi vállalkozásként való alakulását, és annak folyamatát, hogyan nőtte ki magát az ország egyik legnagyobb kertészeti áruházává. A kertészeti áruházak olyan kiskereskedelmi egységek, amelyek különböző növényeket, kerti eszközöket és kertészeti termékeket kínálnak a vásárlóknak. Ezeken kívül számos marketing alapelvet mutatok be a fogyasztói magatartástól kezdve a vásárlás folyamtán át a különböző marketing stratégiákig. Ezek azon alapulnak, hogy hogyan tudjuk a vásárlót a lehető legjobban megszólítani és a jó fogyasztói viszonyt kialakítani. Ezentúl számos kertészeti rendezvényeknek a szervezését és kiállításait. A dolgozat elemzi ezeket a stratégiákat és bemutatja, hogy hogyan járulnak hozzá a kertészeti áruházak sikeréhez.22humarketingvásárláskertészetKertészeti áruházak és marketing alapelvekGardening stores and marketing principlesKözgazdaságtudományHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.