Szabó, PálPiskóti, Marianna2013-11-292013-11-292013-11-212013-11-29http://hdl.handle.net/2437/177189Jelen kutatás arra a kérdésre fókuszál, hogy a pozitív illetve negatív hangulatba hozott személyek hogyan dolgozzák fel az információkat, hogyan szerveződnek az információk a különböző érzelmek hatására. Mekkora különbség figyelhető meg a pozitív és a negatív hangulatú kísérleti személyek között a véleményük verbalizálása során a kifejezések absztrakciós szintjében. Milyen mértékben befolyásolja a bemutatott reklám értékelését a személyek aktuális hangulata. A kutatás a kísérlet módszertanával készült, a Nyelvi Kategória Modellt alkalmazva elméleti keretnek.47huérzeleminformáció feldolgozásreklám értelmezésA pozitív és negatív hangulatok hatásának vizsgálata a reklámértelmezésreA gyermekek kognitív fejlődése a médiafogyasztási szokásaik tükrébenAz identitás szerepe a környezettudatos viselkedés iránti elköteleződés folyamatábanA környezeti attitűdök vizsgálata, mérési lehetőségei, és az attitűd szerepe a tényleges környezettudatos viselkedésbenDEENK Témalista::Pszichológia::Általános pszichológiaDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Marketingno_restriction