Gál, TímeaSzabó, Roland2015-05-202015-05-202015http://hdl.handle.net/2437/213393A dolgozat bemutatja hogyan valósulnak meg marketing stratégiák egyes pékségeknél illetve modelleken keresztül ábrázolja,hogy a fogyasztóra milyen hatások,ingerek hatnak,mik befolyásolják a döntéshozatalban péktermékek vásárlásánál.A dolgozat lényege egy összehasonlító vizsgálat,melyben megnézzük miben különbözünk mi magyar fogyasztók a svájci fogyasztók attitűdjétől. Emellett kitér a dolgozat élelmiszerszabványokra,élelmiszer biztonságra is.A dolgozat a kérdőív illetve a tapasztalataim alapján megpróbálja szegmentálni a fogyasztókat.117husütőiparpékségélelmiszerbiztonságpéktermékSütőipari termékek fogyasztási-vásárlási szokásainak összehasonlító vizsgálata Magyarországon és SvájcbanComperative study of consuming habbits in relation to bakery products in Hungary and SwitzerlandDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány