Szabóné Pataky, EszterDruzsek, Anita2012-10-312012-10-3120122012-10-31http://hdl.handle.net/2437/146304Dolgozatom felépítése egy összefüggő marketingtevékenység kifejtésére épül, ami tartalmazza a márkamenedzsment legalapvetőbb pontjait. Elméleti szakirodalom alátámasztja a gyakorlati részeket, amik valóban megvalósulnak a cég tevékenységében.Elmondható hogy a HAJDU 1980-as évektől tudatosult a fogyasztókban, mint megbízható kiváló magyar márka és túlzás nélkül lehet azt állítani, hogy egész generációk nőttek fel HAJDU termékek mellett! Ahhoz hogy megtartsa piaci részesdéseit és márka pozícióját márkázási stratégiára van szüksége a vállalatnak. A 60 éves Hajdu számos próbáltatásokon keresztül, néhol hullámzó piaci-, ár - teljesítménnyel, de elmondható róla, hogy termékei még mindig kelendőek a fogyasztók körében, tehát amekkora tapasztalt múlttal rendelkezik, joggal számítható akkora jövőre is, amit alátámaszt a márka gazdasági oldala pont is.70en-US60 éves Hajdu márkaértékHajdu Ipari Zrt. marketingtevékenységeHajdu, mint márkamenedzsmentA Hajdu Ipari Zrt. marketing tevékenységeDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Marketing