Kruppa, Kinga TündeVarga, Dávid2024-02-012024-02-012023-11-28https://hdl.handle.net/2437/365944A videójátékok szerves részét képzik a fiatalok életének. Egy játék akkor válik fejlesztővé, ha használata közben a gyermek új ismereteket szerez, vagy addigi tudását rendszerezheti egy más szempont szerint. Dolgozatom és projektmunkám során a fejlesztő szándékú játékok hatásait szeretném bemutatni. Végig megyek, hogy az oktatás az utóbbi 10-15 évben milyen technikai változásokon ment keresztül, hogy integrálódott be a játékos tanulás a diákok életébe. Ezt követően bemutatom a szakdolgozatom keretei között készült játék során felhasznált technológiákat, programokat és azok használatát. Továbbá a következő fejezetben sor kerül a projektmunkám részletes ismertetésére, valamint annak logikai felépítésének vizsgálatára.40huUnityJátékfejlesztés2DKészségfejlesztő játék készítése Unity-benDEENK Témalista::Informatika::KomputergrafikaHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.