Fehér, AndrásKurucz, Bettina2018-10-302018-10-302018-10-26http://hdl.handle.net/2437/258411Szakdolgozatom témáját a digitális marketing, az informatika, és az innovatív technológiák fokozódó térhódítása motiválta. Éppen ezért esett a választásom a T.E.L.L. Software Hungária Kft. online marketing tevékenységének vizsgálatára, hiszen szakmai szempontból kiváló lehetőségnek éreztem. Dolgozatom fő célja volt, hogy kiderítsem, hogy melyek voltak azok a digitális marketing eszközök, amelyeket sikerrel alkalmazott a vállalat üzleti rendszerének hatékon fejlesztéséhez, az értékesítések növeléséhez, valamint az üzletépítéshez. Célom volt kideríteni azt is, hogy a fogyasztókat milyen módon befolyásolták az egyes online marketing elemek, mennyire ösztönözték őket vásárlásra. Dolgozatom primer kutatási része a cég ügyvezetőjével készített szakértői mélyinterjút, illetve egy biztonságtechnikai termékekkel kapcsolatos attitűdfelmérést és a T.E.L.L. Software Hungária Kft. online marketing tevékenységének vizsgálatát tartalmazta. Korábbi ismereteim és szakirodalmi források alapján előzetesen megfogalmazott hipotéziseimet primer kutatásaim alapján támasztottam alá, vagy vetettem el.73huonline marketingbiztonságtechnikainternettechnológiadigitális marketingeszközökA T.E.L.L. Software Hungária Kft. online marketing tevékenységeOnline marketing of the T.E.L.L. Software Hungária KftDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány