Fehér, AndrásBodnár, Réka2017-10-252017-10-252017http://hdl.handle.net/2437/244427Dolgozatom főbb témaköreinek kialakításakor az általam vizsgált multinacionális szolgáltatóvállalatra legjellemzőbb marketingterületek bemutatására törekedtem. A dolgozatom főbb céljai közé tartozott az is, hogy a marketingtevékenységek mérésére alkalmas, általam legfontosabbnak vélt mutatószámokat ismertessem és rendszerezzem. A kutatásom legfontosabb célkitűzése az E.ON Hungária Zrt. marketingtevékenységének elemzése volt, valamint arra próbáltam válaszokat találni, hogy a vállalatnál milyen módszerek segítségével mérik a marketingtevékenység eredményességét és hogyan lehetne hatékonyabbá tenni az E.ON marketingkommunikációját.52humarketingE.ONszolgáltatásAz E.ON Hungária Zrt. marketingtevékenységének vizsgálataThe examination of E.ON Hungaria cPlc’s marketing activityDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány