Nagy, ErikaSzakálné Szilágyi, Éva2023-04-062023-04-062023-04-06https://hdl.handle.net/2437/348953Szakdolgozatom témája a számolás-mérés tanításának lehetőségei értelmileg akadályozott gyermekeknél. A matematika tanítása végig jelen van a gyermekek iskolában töltött éveiben, azonban általában nehéz motiválttá tenni őket az elsajátítandó ismeretek befogadására. Dolgozatom fő célja 5-8. évfolyamokon a Kerettanterv Összefüggések felismerése témakör tanításának egyéni nézőpontból történő feldolgozása.Változatos feladatokon keresztül ismertetem a választott tananyag egységet, melyek várhatóan felkeltik és fenntartják a diákok érdeklődését. Megtalálható közöttük digitális és más típusú feladatok, továbbá társasjátékok is, melyek felhasználása során többszintű differenciálás valósul meg.70huszámolás-mérésmatematikaértelmileg akadályozottakA számolás-mérés tanításának lehetőségei értelmileg akadályozott gyermekeknélÖsszefüggések felismeréseDEENK Témalista::Neveléstudomány