Mező, FerencNagy, Eszter2016-04-212016-04-212016http://hdl.handle.net/2437/225199Vizsgálatunkban arra kerestük a választ, hogy mi az oka az első osztályosok körében az olvasás-írás elsajátításakor mutatkozó nehézségeknek, kudarcoknak. Minta: n= 100 (49 lány, 51 fiú) első osztályos tanuló. Módszer: Az év eleji logopédiai vizsgálattal a nyelvi részképességek részletes felmérése, az eredmények mennyiségi, minőségi elemzése. Eredmény: Nagyon sok diák beszédhibával, különböző nyelvi területeken lemaradásokkal érkezik az óvodából az iskolába, amely megnehezíti a kultúrtechnikák elsajátítását.51huNevezd meg! - Ne add el! - Ne változtasd! 2.5 MagyarországDiszlexiaDiszlexia-veszélyeztetettségLogopédiai vizsgálatA diszlexia-veszélyeztetettség jelei az első évfolyamon az év eleji logopédiai vizsgálat tükrébenDEENK Témalista::Neveléstudomány