Lövei-Kalmár, KatalinVarga-Fodor, Szilvia2018-11-132018-11-132018http://hdl.handle.net/2437/258862Kutatásom a gyógynövény tartalmú termékek fogyasztói szokásaira és piaci helyzetére vonatkozik. Célja megállapítani, hogy a fogyasztók milyen döntéshozatali folyamat eredményeként választanak (vagy mellőzik) a gyógynövény tartalmú termékeket. Meghatározni, hogy a gyógynövény tartalmú készítmények milyen szerepet kapnak a tömegfogyasztásban. A fogyasztók milyen készítményeket részesítenek előnyben. A lakosság fogyasztói szokásainak mérése a gyógynövény tartalmú készítményekkel kapcsolatban. A gyógynövények és a belőlük készült termékek bemutatása.35hugyógynövényfogyasztói szokásokInnovatív gyógynövénytartalmú termékek helye a tömegfogyasztásbanÉlelmiszer fogyasztás