Mező, KatalinNyilasné Juhász, Adrienn2020-04-242020-04-242020-04-24http://hdl.handle.net/2437/284526A szakdolgozat a fogyatékossággal élő személyek csoportjain belül az autizmus spektrum zavarral élő óvodáskorú gyermekek óvodába történő integrációját, nevelését vizsgálja. A szakdolgozat fő célja, hogy az autizmus spektrum zavarral élő gyermekek integrált óvodai nevelésének körülményeit és lehetőségeit vizsgálja, esetleges hiányosságokra a figyelmet felhívja, azokra javaslatokat tegyen. A szakdolgozat a kirekesztettséget meggátló pozitív integrációs törekvések vizsgálata és bemutatása mellett, fel kívánja hívni minden olyan hiátusra a figyelmet, melyek feltárásra kerülnek a vizsgálat során.41huóvodai nevelésautizmus spektrum zavarintegrációfogyatékosságAutizmus spektrum zavarral élő gyermek óvodai csoportba történő integrálásának körülményeiDEENK Témalista::Neveléstudomány