Mező, KatalinNagyné Dézsi, Erika2018-04-102018-04-102018-04-09http://hdl.handle.net/2437/249278A gyakorlati tapasztalatok azt mutatják, hogy kisgyermeknevelők munkájuk során úgy érzik egyre több a „problémás” gyermek, valamint a beilleszkedési problémákat mutató gyermekkel való megfelelő bánásmód megtalálása jelentős problémát okoz számukra. A kutatás alapgondolatát ezen felvetések alapozták meg. Az elméleti részben megnéztük, melyek lehetnek azok a tényezők, amelyek hozzájárulhatnak ahhoz, hogy egy gyermek viselkedésében megjelenjenek a magatartási problémára utaló tünetek. Ezután a kutatásunk célja alapján saját szerkesztésű kérdőíves megkérdezéssel felmértük, hogy a Debreceni Egyesített Bölcsődei Intézménye kisgyermeknevelői találkoznak-e magatartási problémák tüneteivel a napi munkájuk során? Vannak-e nehézségeik a magatartási probléma jeleit mutató gyermekek nevelésével kapcsolatban, valamint milyen, a témával kapcsolatos képzéseken vennének részt szívesen?48hukoragyermekkorbölcsődei nevelésbeilleszkedési zavarmagatartási zavarMagatartási problémák felismerése a bölcsődébenDEENK Témalista::Pszichológia