Szakály, ZoltánCzupper, Zsófia2022-10-192022-10-192022-10-18https://hdl.handle.net/2437/337733Kutatásom célja az energiaital-fogyasztási szokások és motivációk felmérése volt egyetemista hallgatók körében, hiszen a hallgatók fő célcsoportjuk az energiaitalt gyártóknak. Kvantitatív kutatásommal egy online kérdőíves felméréssel (N=897) a fogyasztói szokásokat és az energiaitalokra adaptált TEMS modell segítségével a motivációkat is megvizsgáltam. A fő motiváció az egyetemisták körében az energiaital-fogyasztásra az volt, hogy finom, jó íze van, energiát ad és élvezettel tölti el a fiatalokat a fogyasztása. A kvalitatív kutatásom keretein belül szemkamerás vizsgálatot folytattam le a legkedveltebb energiaital márkák reklámjaival, valamint az energiaitalt fogyasztó hallgatók körében a kognitív disszonancia meglétét vizsgáltam. A szemkamerás vizsgálatom eredménye az volt, hogy az energiaital reklámok nagy befolyással bírnak a márkaértékelésre.69huenergiaitalTEMS modellszemkamerás vizsgálatkognitív disszonanciaEnergiaital-fogyasztási szokások és motivációk felmérése egyetemista hallgatók körébenDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Marketing