Ahmmed, Sk. ShahabuddinHassan, SharifAmin, Mohammad BinSuanda, Julinawati BintiAhmed, ShamsadFenyves, Veronika2025-09-232025-09-232025Cogent Business & Management. -12 : 1 (2025), p. 1-18. -(cikkazonosító)2555607. -Cogent Business & Management. - 2331-19752331-1975https://hdl.handle.net/2437/397602Linking quality perception to satisfaction in private universities: a mediated marketing modelfolyóiratcikkopen access articlehttps://ebib.lib.unideb.hu/ebib/CorvinaWeb?action=cclfind&resultview=long&ccltext=idno+BIBFORM132442TársadalomtudományokGazdálkodás- és szervezéstudományokhttps://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/23311975.2025.2555607szerzőhttp://dx.doi.org/10.1080/23311975.2025.25556072025-09-23001569900600001105016160903