Popovics, Péter AndrásPapp, Fruzsina2022-10-212022-10-212022-10-21https://hdl.handle.net/2437/337895Rohanó világunkban kiemelten fontos változó tényező a szervezetek életében az emberi erőforrás. Ennek jelentőségét hangsúlyozandó gondoltam úgy, hogy a munkáltatói márkaépítés kiváló témája lesz diplomadolgozatomnak. A vállalatok vonzóvá tétele lehet az egyik kulcsa annak, hogy sikeresen meg tudják tartani dolgozóikat, ehhez pedig kiváló eszköz a munkáltatói márka. Dolgozatomban a szakirodalmi áttekintés során ismertettem a HR fogalmát, kialakulását, legfontosabb funkcióit és kitértem a munkáltatói márkaépítés jelentőségére. Megvizsgáltam, hogy a Neopac Hungary Kft. hogyan alkalmazza a szakirodalmakban is feltűnő eszközöket. Továbbá igyekeztem bizonyítani, hogy az employer branding egy sikeresen alakalmazható eszköz a szervezetek kezében, ha ismertségük növelésére törekszenek. Vizsgálataimhoz az adatokat online kérdőív segítségével gyűjtöttem, illetve beszélgettem a Neopac Hungary Kft. HR csoportvezetőjével valamint pénzügyi és adminisztrációs vezetőjével is.76huemployer brandingmunkáltatói márkamárkaépítésA munkáltatói márkaépítés jelentősége a Neopac Hungary Kft. példáján bemutatvaThe importance of employer branding illustrated by the example of Neopac Hungary Ltd.DEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Vezetéstudomány, menedzsment