Mező, KatalinGyurkó, Andrea Ágnes2018-10-252018-10-252018-10-25http://hdl.handle.net/2437/257875A dolgozat egy általános iskola első osztályos tanulóival való képzőművészeti foglalkozásokról szól. Az alapfokú művészeti iskola vizuális alapozó gyakorlat óráin, a kicsik vizuális neveléséhez hozzákapcsolódik a magyar órákon történő írás és olvasás tanulása. A magyaros tanmenet figyelembevételével lett kialakítva a képzőművészeti tanmenet, és a betűk tanulásához szükséges elemek, vonalak, vizuális, képi elemként lettek feldolgozva. Az adott vonalak, formák megjelennek a gyermekek munkáin, a felületalakítás során mesék, és történetek ábrázolása történik, a képzőművészet eszköztárának felhasználásával. Az rajzeszközök sokfélesége és a tervezett, és megoldott feladatok a gyermekeket segítik abban, hogy a betűk írása, felismerése könnyebben, és gördülékenyebben menjen.37hutehetséggondozásírástanulásolvasástanulásképzőművészetÍrás- és olvasástanulás támogatása kisiskoláskorban a képzőművészet eszközeivelDEENK Témalista::Neveléstudomány