Kósa, Márk SzabolcsPap, Dávid2013-05-022013-05-0220132013-05-02http://hdl.handle.net/2437/166513A dolgozatom első szakaszban ismertettem az Abalone játék szabályait, összetettségét. A második szakaszban bemutattam egy lehetséges állapottér-reprezentációját, amely alapján a Java nyelvű programomat is elkészítettem. A következő szakaszban olyan lépésajánló algoritmust mutattam be, amely segítségével implementálhatunk gépi játékosokat. Ennek az algoritmusnak olyan optimalizációs lehetőségeit is bemutattam, melyeknek segítségével hatékonyabbá tehető a működése. Felsoroltam néhány heurisztikus szempontot, melyekkel szabályozhatjuk a gép erősségét, megalkothatjuk annak játék közben alkalmazott stratégiáját.60huMesterséges intelligenciaKétszemélyes játékAbaloneAz Abalone játék implementálása Java nyelvenDEENK Témalista::Informatika::Információtechnológiano_restriction