Kamp, Alfréd2021-06-292021-06-292018-06-30Különleges Bánásmód - Interdiszciplináris folyóirat, Évf. 4 szám 2 (2018) , 7-16https://hdl.handle.net/2437/319300Textbooks are essential teaching tools in the teaching-learning process in certain subjects. This study examines whether a newly developed national history textbook’s sample chapter can meet the requirements of the learning stages outlined in the learning model of IPOO, and makes suggestions for the effective use of the chosen textbook through History lessons.A tankönyv nélkülözhetetlen taneszköz az egyes tantárgyak tanítási-tanulási folyamatában. Ez a tanulmány megvizsgálja, hogy egy új fejlesztésű hazai történelem tankönyv mintafejezete mennyiben felel meg az IPOO tanulási modellben körvonalazott tanulási fázisoknak, és javaslatokat tesz a választott tankönyvnek a történelemórákon történő hatékony felhasználására.application/pdfhistory teachingtextbookIPOO-modellearning theorytörténelemtanítástankönyvIPOO-modelltanuláselméletÚJGENERÁCIÓS TÖRTÉNELEM TANKÖNYV MINTALECKÉJÉNEK VIZSGÁLATA AZ IPOO-MODELL SZEMPONTJÁBÓLfolyóiratcikkOpen AccessKamp Alfrédhttps://doi.org/10.18458/KB.2018.2.7Különleges Bánásmód - Interdiszciplináris folyóirat24Különleges Bánásmód2498-5368