Gál, TímeaJakab, Lilla2023-12-182023-12-182023-10-23https://hdl.handle.net/2437/363746Szakdolgozatom témájaként az internetes áruházaknak a bemutatását választottam a fogyasztói szokások vizsgálatával külön kitérve az About You webáruház ismertetésére, a sikerességének és a kampányainak vizsgálatára, illetve a fogyasztók megítélésére. Fontosnak tartom ezt a témát, hisz napjainkban az internetes kereskedelem rohamos fejlődésének köszönhetően egyre többen választják a vásárlásnak ezt a formáját. A dolgozatom elején fontosnak tartom áttekinteni az elektronikus kereskedelmet, majd ennek a szerves részét képző webáruházak felépítését, jellemzését szerettem volna bemutatni kitérve a legjelentősebb webáruházakra hazánkban, és az általuk használt eszközökre is. Annak érdekében, hogy jobban megismerhessem azt a világot, melyben a későbbiekben általam vizsgált About You vállalat is tevékenykedik. A kutatásom következő részében rátértem az About You webáruház bemutatására. A továbbiakban primer kutatásom részeként vizsgálom az online vásárlási szokásokat, illetve az About You-n vásárló fogyasztók tapasztalatait, véleményét. Ezek alapján következtetéseket vonhatok le, és saját javaslatokat fogalmazhatok meg a témával kapcsolatban.61huwebáruházwebshopelektronikus kereskedelemAbout YouA webáruházak és az About You marketingtevékenységének vizsgálataAnalysis of webshops and the marketing activity of About YouDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::MarketingHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.