Szilágyi, CintiaEndrey , Csenge Éva2023-12-182023-12-182023https://hdl.handle.net/2437/363735Szakdolgozatom célja az volt, hogy megismerjem és elemezem az online kiskereskedelem egy szűkebb területét a kozmetikumok elektronikus értékesítését, és fejlődését befolyásoló tényezőket. A konkrétabb információk megszerzése és a mélyebb elemzés érdekében a Grand Pharma Kft. által üzemeltetett Ekozmetikum.hu Webáruház példája alapján vizsgáltam és mutattam be a legfontosabb jellemzőket. Kiemelten vizsgáltam a cég alkalmazkodási képességét, fejlődését meghatározó tényezőket, marketingtevékenységét és a marketingeszközök használatát. A szakmai források és a témához kapcsolódó szekunder kutatások alapján a primer kutatási módszerként mélyinterjúkat választottam. A téma feldolgozása során igen fontos volt számomra annak feltárására, hogy egy magyar tulajdonú kis vállalkozás, hogyan lehet sikeres a kozmetikumok online kiskereskedelmében. A Webáruház elindítása jó döntés volt és megfelelő időben történt. Sikeresen azonosították azt a piaci rést, ahol hatékonyan tudnak működni. Folyamatosan fejlesztik termékkínálatukat, együttműködésüket szállítóikkal, értékesítési, informatikai rendszereiket, marketingeszközeik körét, ami szerintem biztosíték online kozmetikum kiskereskedelmük kiemelkedően eredményes működéséhez.61huE-kereskedelemMarketingA kozmetikumok e-kereskedelme a Grand Pharma Kft. által működtetett Ekozmetikum.hu Webáruház példájánE-commerce of cosmetics by the example of Ekozmetikum.hu Webshop store operated by Grand Pharma Kft.DEENK Témalista::KözgazdaságtudományHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.