Bujdosóné, Papp AndreaBarati-Brencsák, Barbara2019-04-102019-04-102019-04-10http://hdl.handle.net/2437/265279Szakdolgozatom vizsgálódási módszere a szakirodalom válogatás feldolgozása, így biztosítanék népi elemekkel átszőtt tevékenységi lehetőségeket egy projekt tervezetben. 3 témát választottam, melyek beilleszthetők az óvodai életbe, gazdag szokással, énekkel, verssel, tevékenységgel, mesével, mozgással, lehet feldolgozni, úgy, hogy koruknak megfelelően komplex módon ismerjék meg a régi szokásokat, tevékenységeket. Célom, hogy ez által az óvodáskorú gyermekek megízleljék és megszeressék a közös együtt táncolást, együtt játszást, megismerjék a zenét, miközben könnyeden sajátítják el a népi játékokat, néptánc alap mozgásait, a dramaturgiát, vagy éppen egy körjátékhoz rendelt éneket, szabályokat és a hozzá kísért mozgás,- és térformát. Módszertani projekt tervet kívánok létrehozni, hogyan alkalmaznám óvodapedagógusként.45hunéphagyományprojektnépi kultúrahagyományőrzés"Aranyalma, vadkörte?" A néphagyomány felhasználása az óvodai jeles napok projekttervezésébenGolden apple, wild pear? The use of the folklore in the project planning of the kindergarten illustrious daysDEENK Témalista::Kultúratudomány