Szabóné Pataky, EszterKoppányi, Gábor2014-04-112014-04-1120142014-04-11http://hdl.handle.net/2437/188755A pénz, pénzügyi műveletek részei mindennapjainknak, elkerülhetetlenek. A pénz történetében, ha lehet ilyet mondani a 21. század elejétől, főleg az utóbbi években, új korszak látszik kibontakozni, a kriptopénzek megjelenésével. A dolgozatot a pénz rövid történetével kezdtem, a bank és a pénzintézeti marketing, bankmarketing fogalomkörének körüljárásával folytattam. Ezen definíciók után megvizsgáltam, hogy a 2007es gazdasági válság hatására hogyan rendült meg a bizalom a pénzintézetekben illetve ennek következményeképpen hogyan terjedhettek el széles körben a kriptopénzek, mint amilyen a Bitcoin is. Majd foglalkoztam ennek technikai hátterével, előnyeivel és hátrányaival. 40hubankmarketingBitcoinÚj korszak a pénz fejlődésében: A kriptopénzek kialakulásának és elterjedésének okai, a bankmarketing tulajdonságainak, és a 2007-es gazdasági válság hatásainak vizsgálatán keresztülDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Marketing