Hernádi, LászlóPapp, Andrea2007-01-122007-01-1220062007-01-12http://hdl.handle.net/2437/602A dolgozat egy belga-francia vállalatcsoport, a Louis Delhaize cég magyarországi érdekeltségeit mutatja be. A vállalat hazai piacon való eredményességének vizsgálatán keresztül bemutatja a magyar élelmiszerkereskedelem helyzetét a 90-es évektől kezdve napjainkig. A dolgozat négy szinten kutatja a Louis Delhaize eredményeit: diszkont (Profi), szupermarket (Match), hipermarket (Cora) szinten, majd bemutatja a közös beszerzési társulást (Provera). A vállalat eredményességét az élelmiszerkereskedelem különböző elosztási csatornáiban különböző mutatók alapján vizsgálja a dolgozat: penetráció, vásárlási intenzitás, vásárlói kosár, vásárlási gyakoriság, lojalitás.56761003 bytesapplication/pdfhuA kéziratos disszertációk csak a szerzői jogok maradéktalan tiszteletben tartásával használhatókélelmiszerkereskedelemLouis Delhaizebeszerzési társuláspenetrációvásárlási intenzitásBusiness enterprises -- HungaryHungary -- CommerceA Luis Delhaize csoport jelenléte a magyar kereskedelembenÜzleti vállalkozások -- MagyarországMagyarország -- kereskedelemip