Farkas, Noémi DóraNagy, Anett2022-10-232022-10-232022-10-21https://hdl.handle.net/2437/337950Dolgozatomban a marketingmix 4P-jét mutattam be, különös tekintettel a marketingkommunikációra. Rövid piackutatást végeztem a mezőgazdasági géppiac területén, ezt követően a VIP AGRO Kft., marketingkommunikációs stratégiáját elemeztem. A vállalat által használt online hirdetési felületek közül megvizsgáltam mely platform a leghatékonyabb, valamint milyen típusú tartalmak érik el a legnagyobb nézettséget. Primer kutatásként fókuszcsoportos beszélgetést szerveztem a vállalat ügyfeleivel. A kapott eredményeknek köszönhetően releváns javaslatot adtam a Kft. jövőbeli marketingkommunikációs stratégiájának fejlődése érdekében. Ezen túl az általam felállított hipotéziseket is sikeresen megválaszoltam.46huMarketingkommunikációOnline marketingMarketingmixA VIP AGRO KFT., mint induló vállalkozás marketingkommunikációs stratégiájaMarketingcommunication strategy of VIP AGRO Ltd. as a startup companyDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Marketing