Savella, OrsolyaDudás , Péter2020-09-112020-09-112020-08-21Economica, Évf. 9 szám 1 (2018) , 65-691585-6216https://hdl.handle.net/2437/294546The examination of the presence of learning in leisure activities and in tourism has become popular in the past 20 years. There are a lot of publications in this area but there are differences in the type of learning, the persons studied , and the methods of the s urvey. The aim of the present study is the further processing of the database of a questionnaire tested, in the course of which we reveal the correctness of the further classification of the sample beyond the exploration of learning applying the m ethod o f discriminant analysis.A tanulás szabadidős tevékenységekben, így a turizmusban való jelenlétének vizsgálata az elmúlt 20 évben vált népszerűvé. Számos tanulmány foglalkozik a területtel, különbség a tanulás típusainak kiválasztásában, a kutatásban résztvevők és a vizsgálat móds zereiben van. Jelen tanulmány célja, egy már tesztelt kérdőív adatbázisának további feldolgozása, amelyben a tanulás feltárásán túl, a diszkriminancia analízis módszerét alkalmazva a minta további osztályozásának helyességét tárjuk fel.application/pdfdiscriminant analysiscluster groupsdiszkriminancia analízisklasztercsoportokDISZKRIMINANCIA ANALÍZIS ALKALMAZÁSA EGY AZ EGÉSZSÉGTURIZMUSBAN ALKALMAZOTT KÉRDŐÍV EREDMÉNYEINfolyóiratcikkOpen AccessNeumann János Egyetem Gazdálkodási Karhttps://doi.org/10.47282/ECONOMICA/2018/9/1/4143Economica192560-2322