Katonáné Kovács, JuditTuri, Zsuzsanna Tünde2017-10-272017-10-272017-10-26http://hdl.handle.net/2437/244712Dolgozatomban a szolgáltatások köré kialakult márkaközösségeket vizsgáltam, középpontba helyezve a szolgáltatást és a szolgáltatás nyújtóját. Arra a kérdésre kerestem a választ, hogy a szolgáltatások köré kialakult márkaközösségek átalakulhatnak-e személyhez kötődővé, illetve milyen erős kapcsolat alakulhat ki a közösség tagjai között. Ezt a vizsgálatot a Zumba, mint fitnesz program és márka köré épített fel, középpontba helyezve a debreceni ZumbaKriszTeam csapatot. A csapat edzője várandós lett, így rövid időre fel kellett hagynia egy időre az edzői tevékenységgel. Azt vizsgáltam, hogy a felépített közössége, hogyan reagál erre a szituációra. Kutatásomban kérdőíves megkérdezést és interjúkat alkalmaztam.59humárkaközösségszolgáltatásmárkaközösségMár(k)a mi számít!A szolgáltatásra épülő közösségek - személy vagy márka?Service-based communities - person or brand?DEENK Témalista::Közgazdaságtudomány