KissPapp, Dávid2013-11-112013-11-1120132013-11-11http://hdl.handle.net/2437/176223A dolgozat az online marketinggel és természetesen a YouTube-bal kapcsolatos információk és fogalmak meghatározásával kezdődik. Az ezt követő nagyobb egységében részletesen bemutatásra kerül a YouTube, azaz a világ legnépszerűbb videómegosztó portálja, külön kitérve annak fejlődésére, a YouTube csatornákra, valamint a bennük rejlő innovatív marketinglehetőségekre. A továbbiakban a Yo-Core Bt., és a cég online marketingtevékenysége kerül bemutatásra, ami után rátérek az általam készített kérdőív szerkezetének, a kérdéseket összefogó témaköröknek és a belőlük leszűrhető következtetéseknek az ismertetésére. Az eredmények bemutatása után, a megszerzett adatokat összefésülöm az elméleti háttérrel, majd a gyakorlati alkalmazhatóságát kifejtem a Yo-Core Bt. példáján keresztül.96huYouTubeseoonline videókeresőoptimalizálásonline marketingdigitális kultúrakeresőoptimalizálásA YouTube, mint innovatív marketingeszköz bemutatása a Yo-Core Bt. példáján keresztülDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Marketing