Bakosné Kiss, Virág ÁgnesKövesi, Hanga2021-04-232021-04-232021-04-23http://hdl.handle.net/2437/307103A szakdolgozatom célja elemezni az árkedvezmények és kuponok vásárlási döntésekre gyakorolt hatását. Emellett fontosnak tartom, hogy hű képet mutassak a vásárlókról, szokásaikról, magatartásukról, s arról, hogy mi is fontos a fogyasztók számára, milyen szempontokat helyeznek előtérbe. Ezen túlmenően célkitűzésem volt még az Orsay üzletek által alkalmazott ösztönzési stratégiának a feltérképezése, másrészt a Magyarországon élő fogyasztók által, a ruhavásárlás során kedvelt promóciós technikák azonosítása, és a promóciós fogékonyságot befolyásoló tényezők feltárása. Ezek alapján négy, a vevők meggyőzésére irányuló értékesítésösztönzési módszerrel foglalkoztam. Azaz az árengedményekkel, a szezonális leértékelésekkel, a kuponokkal és a klubkártyával. Dolgozatomban megvizsgáltam, hogy a fogyasztókat mennyire lehet befolyásolni a kedvezmények által, és hosszú távon elkötelezetté lehet-e tenni egy márka iránt. Figyelmemmel kísértem, hogy az árkedvezmények és kuponok megkönnyítik-e a potenciális vevő számára a termék megvásárlására vonatkozó döntéshozatalt. A primer kutatáshoz online kérdőíves megkérdezést választottam, amellyel felmértem az emberek vásárlási szokásait. Célcsoportomba és a mintasokaságba tartoznak azok a nők, akik az Orsay klubtagjai, a törzsvásárlók, akik heti és havi szinten vásárolnak az üzletben vagy akár az online felületen, és azok, akik már legalább egyszer vásároltak az Orsay márkaboltban.68huOrsayárkedvezménykuponAz Orsay árkedvezmények és kuponok vásárlási döntésekre gyakorolt hatásának elemzéseDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány