Popovics, Péter AndrásKovács, Regina2024-01-042024-01-042023-10-24https://hdl.handle.net/2437/364411A szakdolgozatomban a magyarországi bútor vásárlási szokásokat vizsgálom meg. Különös hangsúlyt fektetve az egyedi bútorgyártó vállalkozások szerepére és a multinacionális cégek jelenlétére egyaránt. A dolgozatom során analízáltam, hogy hogyan formálják a fogyasztói preferenciák a hazai bútorpiacot, és milyen stratégiákat alkalmaznak az egyedi bútorgyártó vállalkozások a multinacionális versenytársakkal szemben. A Style-Trend Kft. ügyvezetővel készített mélyinterjú, valamint az online kérdőíves felmérés alapján sikerült átfogobb képet kapnom a vásárlási szokásokról és ezáltál javaslatot tenni, a kiválasztott cég hatékonyabb működéséséhez. A COVID-19 járvány és az aktuális Orosz-Ukrán konfliktus mélyrehatóan befolyásolják a magyar bútoripart, érintve az importot és az értékesítést. A szakdolgozatban elemzem ezeknek a változásoknak a következményeit a hazai bútorgyártó vállalkozásokra kitérve.77hubútoriparvásárlási szokásCOVID-19Orosz-Ukrán háborúVásárlói szokások a hazai bútorpiaconDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::GazdaságelemzésHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.