Balázs-Földi, EmeseRéfi, Nikolett2022-04-052022-04-052022-04-05http://hdl.handle.net/2437/329993A szakdolgozat bemutatja a gyógypedagógus szakmai kompetenciáit a team munkában, illetve, hogy a nevelés és fejlesztés sikerességének elérése érdekében milyen szakemberekkel és milyen módon működik együtt. Hogy milyen szinten valósul meg a team munka a szakmai partnerek között és milyen kihívások, problémák jönnek létre az együttműködés során. A téma vizsgálata egy saját készítésű online kérdőívvel zajlott. A kutatásban összesen 120 fő vett részt, a vizsgálati minta legnagyobb részét középkorú személyek alkották. A kutatás feltárja még, hogy az együttműködés során létrejövő problémákat milyen módon lehetne megoldani. Ezenkívül szintén fontos kérdés, hogy gyógypedagógiában milyen feltételek lehetnek szükségesek egy sikeres szakmai együttműködéshez. Arra a kérdésre is keressük a választ, hogy a szülővel való kapcsolattartás mennyire fontos a szakemberek együttműködéséhez. Összességében a kapott eredmények segítséget nyújthatnak különböző hibák, illetve kiaknázatlan lehetőségek feltárására, mely nagyban segítheti a szakemberek sikeres munkáját.60hugyógypedagógusegyüttműködésteam munkaszakmai partnerekA gyógypedagógus a team munkábanA szakmai partnerekkel való együttműködés vizsgálata és annak fejlesztési lehetőségeiDEENK Témalista::Neveléstudomány