Balázs, KatalinBabinszki, Emese2013-05-072013-05-072013-04-012013-05-07http://hdl.handle.net/2437/167226A dolgozatban bemutatásra kerülő kutatás a reklámpszichológia területéhez sorolható. Azt vizsgálja, hogy az érzelem iránit igény, mint egyéni változó befolyással bír-e arra miként hatnak egyes reklámok az egyénre. Az eredmények ellentmondásosságából adódóan nem lehet egyértelműen kijelenteni, hogy a vizsgált pozitív érzelmeket prezentáló reklámok jobban hatnak a magas érzelmek iránti igényű személyekre. Azonban a kérdés érdekes aspektusai kerültek feltárásra.38hureklámérzelmek iránti igényA pozitív érzelmeket prezentáló reklámok hatásának vizsgálata az érzelmek iránti szükséglet tükrébenA középfokú és felsőfokú nyelvvizsgával rendelkezők összehasonlítása nyelvérzék, kreativitás és empátia szempontjábólAutodidakta és formális módon tanulók összehasonlítása, a tanulás horizontális, hálózati vagy vertikális módja és a flow szempontjából - hangszeren való játék tanulása eseténNárcisztikusok machiavellizmusa, machiavellisták nárcizmusaDEENK Témalista::Pszichológia::Szociálpszichológiano_restriction