Szűcs, Róbert SándorNagy, Kristóf2024-06-182024-06-182024https://hdl.handle.net/2437/373416Szakdolgozatom középpontjában a közösségi média marketing hatásai és jelentősége áll a nemzetközi márkaépítés és fogyasztói magatartás kontextusában. A dolgozatomban áttekintést nyújtotok a szakirodalomban található legfontosabb megközelítésekről, majd részletesen bemutatom a kutatási módszereimet. Kutatómunkám során a Coca-Cola Company és a Red Bull Stratos projekt közösségi média marketing praktikáinak hatékonyságát elemeztem. A kapott eredmények rávilágítottak az innováció és élményteremtés fontosságára a fogyasztói elkötelezettség és a piaci versenyképesség növelésének érdekében. A kutatásokból levont következtetések alapján javaslatokat fogalmaztam meg a közösségi média marketing praktikák fontosságáról a sikeres nemzetközi márkaépítés és a kívánt fogyasztói magatartás elérésének szempontjából. A dolgozat összességében rámutat a közösségi média marketing komplexitására és növekvő jelentőségére a vállalatok számára, és azt hangsúlyozza, hogy ez a téma folyamatosan napirenden kell, hogy legyen a vállalatok marketingstratégiájában, figyelembe véve a fogyasztói viselkedést és a piaci trendek változásait.60huközösségi médiamarketingmárkaépítésfogyasztói magatartásA közösségi média marketing hatása a nemzetközi márkaépítésre és fogyasztói magatartásraThe impact of social media marketing on international branding and consumer behaviorKözgazdaságtudományHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.