Kuki, AttilaUngvári, Dániel2022-04-082022-04-082022-04http://hdl.handle.net/2437/330282Szakdolgozat témája egy kliens-szerver architektúra bemutatása. Egy webalkalmazás fejlesztésén keresztül mutatom be. A játék egy kétszemélyes pókerjáték, melyben a játékosok egymás ellen játszhatnak. A főmenüben új játékot indíthatnak majd egy játék kód segítségével a másik fél be tud csatlakozni hozzá. Téteket tudnak rakni és akinek a játék beli zsetonja elfogy az veszít. A szakdolgozatomban bemutatom részletesen a fejlesztés lépéseit. Bemutatom a felhasznált technológiákat, NodeJS-t, Expresst, Socket.IO-t. A program JavaScriptben íródott, és Visual Studio Code-ot használtam fejlesztői környezetként.47hukliens-szerverpókerprogramozásjavascriptPókerjáték onlineDEENK Témalista::Informatika