Várallyai, LászlóMolnár, Dezső2015-10-302015-10-302015-10-30http://hdl.handle.net/2437/217708A dolgozat, három fő részre osztható: marketing részre, adatbázis kezelés részre és programozás részre. A marketing rész alapköve az egyes marketing mix elemek által okozott változás a hatékonyságban. Az adatbázis, melynek szerkezetét a marketing szakirodalom határozza meg, az adatok tárolására, míg a program, ezen adatok kiolvasására, feldolgozására és módosítására szolgál. A módosított táblákat el is lehet menteni, majd ezekkel újabb számításokat végezni. Az adatbázis importálását, feldolgozását és mentését, mind SQL utasítások biztosítják. Célom, az volt ezzel a programmal, hogy láthatóvá tegye azt ami az adatbázisban eltárolt adatok mögött rejtőzik és, hogy láthatóvá tegye egy cég előző évi marketing beavatkozásainak hatékonyságát. A programot megpróbáltam, úgy kialakítani, hogy minél egyszerűbb legyen a kezelése, és több általános felhasználói hibát is kiküszöböltem. Megírása során törekedtem, a dinamikusságra, de ez nem minden esetben tudtam megvalósítani.46huCC0 1.0 UniversalmarketingC#programozásadatbázishatékonyságMarketing hatékonyság méréseMarketing efficiency measurementDEENK Témalista::Informatika