Szilágyi, BarnabásSzűcsné Aburdán, Éva2025-01-062025-01-062024-11-06https://hdl.handle.net/2437/384396A szakdolgozat az iskolaérettség témakörét járja körbe. Az iskolaérettség kritériumait vizsgálja az óvodapedagógusok és pedagógusok szemszögéből. Összehasonlításra kerül az iskolaérettség fogalma a különböző szakemberek által. Elemzi az iskolai felkészültséget mérő módszereket és azok hatékonyságát. A szakdolgozat kitér az óvodapedagógusok és pedagógusok kapcsolattartására és annak módjára. Összehasonlító elemzést végez a pedagógus az óvodapedagógus és a pedagógiai szakszolgálat iskolaérettségi szempontjairól. A szakdolgozat kitér arra, hogy az eltérő szociális környezetből, szubkultúrából érkező gyermekek eltérő képességekkel, készségekkel rendelkeznek. A szakdolgozat rámutat, hogy az információ feldolgozásbeli változása egyre nagyobb szerepet játszik különböző tanulási zavarok terjedésében.73huIskolaérettségiskolai érettség vizsgálati módszereiiskolaérettség kritériumaiDiagnosztika az óvodai fejlesztésbenIskolaérettség kritériumaiNeveléstudomány::MűvelődéstudományHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.