2008-12-022008-12-02963922829xhttp://hdl.handle.net/2437/38250E régi-új könyv az iskolai tanítás és tanulás elméletének legújabb eredményeit foglalja össze. Miközben a mű koncepciója és szerkezete hű maradt az 1992-es első és az 1997-es második kiadáshoz, a szerző elvégezte azokat a fontosabb változtatásokat, amelyeket a neveléstudomány fejlődése, az oktatáspolitikai környezet változása és az oktatói tapasztalatok indokolnak. A kiadó és a szerző pedagógusjelöltek, pedagógusok és a pedagógia kérdései iránt érdeklődő, művelt nagyközönség számára ajánlja a könyvet. A kiadó és a szerző pedagógusjelöltek, pedagógusok és a pedagógia kérdései iránt érdeklődő, művelt nagyközönség számára ajánlja a könyvet.963922829xhttp://webpac.lib.unideb.hu:8082/WebPac/CorvinaWeb?action=cclfind&resultview=long&ccltext=idno+bibKLT00290807bibKLT00290807