Soós, MihályMarsi, Renáta2018-10-252018-10-252018-10-25http://hdl.handle.net/2437/258008Diplomamunkámban bemutattam, hogy a lakosság mennyire elégedett a Campus Fesztivál marketingjével és fejlődésével, valamint fellépőivel és szponzori megjelenéseivel. Elvégeztem a szekunder kutatást, utána a primer kutatást, az egyikből a szakirodalomi áttekintést, a másikból az eredmények fejezetet írtam meg. A szakirodalmi fejezetben szemléltettem a marketingkommunikáció fontosságát és eszközeit ismertettem, majd a Campus Fesztiválhoz kapcsolódóan az eseménymarketinget mutattam be, a szóban forgó rendezvényt ugyanis ebbe a kategóriába sorolhatjuk. Kitértem a Debreceni Campus Nonprofit Közhasznú Kft. cég történetére és fejlődésére, majd a vállalat egységeit mutattam be részletesen.60huCampus FesztiválmarketinglakosságA lakosság Campus Fesztivál marketingjével kapcsolatos attitűdök és preferenciák vizsgálataAnalysis of the attitudes and preferences of people concerning Campus FestivalDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány