Rőfi, MónikaNagy, Csilla2011-06-162011-06-1620112011-06-16http://hdl.handle.net/2437/109283A barátság vizsgálata a fogalom összetettsége miatt nem könnyő feladat, ennek ellenére kutatásom során nagyon sok érdekes és hasznos információt tudtam meg arról, hogy a négy (beleértve a túlkoros gyerekeket) különbözı korosztály miként vélekedik a barátságról, mit jelent számukra e fontos kötelék. Megállapíthatom, hogy mindannyiuk életében nagyon fontos szerepet tölt be a barátság, és legtöbben pozitívan gondolkodnak társas kapcsolataikról. A tanulók egy része nagyon sok, míg mások csupán néhány személlyel állnak szoros kapcsolatban, de feltételezzük, hogy a megkérdezett diákok mindegyike pozitívan éli meg kapcsolataiban betöltött szerepét, hiszen nem kaptunk arra utaló választ, hogy valaki magányos lenne. Ez az adott korosztályt tekintve teljesen természetes dolog.48 p.huSzakoktatásemberi kapcsolatokA barátság értelmezése a Móricz Zsigmond Gimnázium, Szakközépiskola, Szakiskola és Kollégium tiszaberceli telephelyén tanuló középiskolások körében.no_restriction