Oláh, SzabolcsBékési, Tünde2025-06-302025-06-302025-04-11https://hdl.handle.net/2437/395015A dolgozatom célja a Victoria’s Secret márka bemutatása sikereivel és bukásával együtt. Először ismertetem a fehérneműpiacot, a márka történetét, ereményeit, értékeit, népszerű termékeit, legújabb fejlesztéseit és promócióját. A második fejezetben a marketingstratégiáját elemeztem, ami a sikeresség kulcsa volt: a márka felépítését, illetve használatát mint marketingeszköz, majd az általa átélhető élményekről. Itt kifejtettem a különbséget az élménymarketing és az élményközpontú marketing között. A látványosságról is szót ejtettem, mivel olyan vizuális atmoszférát teremtett, amelyhez még nem volt fogható. A dolgozat legfontosabb része a márka bukása, melyhez több tényező is hozzájárult: botrányok, kampányok, az identitás elvesztése és a divatbemutatók megszüntetése. Kutatásom azt bizonyítja, hogy a cég valóban elbukott, mivel nem alkalmazkodott a piaci változásokhoz és ezzel elveszítette önmagát is.26huVictoria’s SecretmarketingmárkalátványosságélménymarketingmárkaépítésA csúcsról a kritikák kereszttüzébeA Victoria’s Secret márkatörténete marketinges szemmelTársadalomtudományokHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.