2008-11-232008-11-23978963716829Xhttp://hdl.handle.net/2437/29469Montessori, Rogers, Waldorf - néhány név, amelyeket hallva alternatív iskolák, a "hagyományostól" eltérő pedagógiai gyakorlatok jutnak eszünkbe. De az iskolaválasztás dilemmáival szembesülő szülőként, leendő szülőként, érdeklődőként tudunk-e eleget róluk, elveikről, módszereikről, szerveződésük, működésük hátteréről? Vekerdy Tamás közel húsz éve foglalkozik a reformpedagógiák, az alternatív iskolák elméleti és gyakorlati kérdéseivel, s maga is bábáskodott az első kelet-európai Waldorf-iskola, a solymári létrejötténél. Ismerője, értője, eltökélt propagátora a pedagógia, az iskola megújításának. A kötet írásai bepillantást engednek a "másféle" iskolák színes, változatos életébe és segítenek megérteni szándékaikat, törekvéseiket. A kötet írásai bepillantást engednek a "másféle" iskolák színes, változatos életébe és segítenek megérteni szándékaikat, törekvéseiket.978963716829Xhttp://webpac.lib.unideb.hu:8082/WebPac/CorvinaWeb?action=cclfind&resultview=long&ccltext=idno+bibDEK00680166bibDEK00680166