Dávid, ImreÁrgyellán-Marton, Edina2021-05-072021-05-072021-03-13http://hdl.handle.net/2437/309023Egyáltalán milyennek látják a mai fiatal nők magukat? Mi van rájuk hatással és miért szeretik vagy utálják a testüket? Milyen hatással van mindez az önértékelésükre? Hogy alakul ki egy egészséges, fiatal nőnél evészavar és hogy teszi mindez tönkre az egészségét? Mégis miért olyan fontos, hogy mások mit gondolnak a külsőnkről? A dolgozatom során ilyen és ehhez hasonló a kérdésekre kerestem a választ és azt remélem, hogy a szakirodalmi áttekintés és a kutatás nyomán fel tudok vázolni egy olyan képet, amely megmutatja mindezek valóságát. Hiszen marketingesként, érintett nőként és pszichológus hallgatóként is érdekelt vagyok a témában, amely csak még izgalmasabbá teszi ezt számomra.49huönképreklámmédiatestképA nők ábrázolása a reklámvilágban és annak testképre gyakorolt hatásaHátrányos helyzetű tehetséges tanulók helyzete az online oktatás soránA kreatív reklámok életútja és hatékonysága a Facebook felületeinA szülői bánásmód szerepe és hatásai a gyermekre egy mozaikcsaládbanDEENK Témalista::Pszichológia