Földi, KataKanyó, Péter2022-04-222022-04-222022http://hdl.handle.net/2437/331333A K.P.’56 Kft. jelenleg az üzemszüneti pont környékén tevékenykedik, vagyis a bevételei jelenleg a változó költségeit fedezik. A vállalkozás édesapám tulajdona, aki a vállalkozásából származó jövedelméből 1987 óta látta el a családját. Azért, hogy a Kft-nek új lendületet adjak úgy döntöttem, hogy a diplomamunkám célja a Kft számára felállítandó marketing stratégia lesz. Az elkészült marketing mix és marketing stratégia bevezetéséhez személyesen is hozzá fogok járulni, amely reményeim szerint legalább annyira sikeres lesz, hogy a K.P.’56 Kft még sok éven keresztül a bőrdíszmű kiskereskedelmi piac szereplője tud maradni.74humarketing stratégiaA K.P.'56 Kft. marketing stratégiájának elkészítéseDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány