Szeghalmy, SzilviaDávid, Balázs Zoltán2021-12-012021-12-012021-12-01http://hdl.handle.net/2437/325941Dolgozatomban bemutatom a Unity motor részeit és működését majd elkészítek egy fizikai szimulációkon alapuló ügyességi játékot.A fő hangsúly a C#-ban megírt scriptjeimen van valamint azok funkcióin. A program képes egyszerűsített, de valós törvényekre támaszkodó véletlenszerű naprendszerek generálására.Az általam beépített kilövési mechanizmus és az annak pályáját automatikusan kiszámító prediktív irányjelző segítségével lehetővé teszi az adott rendszer kolonizálását illetve a bolygók terraformálását. Ebben a különböző épületek lesznek segítségünkre melyek nyersanyagokat bányásznak és élőhelyet biztosítanak lakosságunk számára. Ezen épületek illetve nyersanyagaink eljuttatása anyabolygónkról a többi planétára és azok holdjaira képzi a játékmenet fő részét. Dolgozatomban kitérek továbbá a külső programok használatára és a sprite-ok, textúrák importálására valamint a Unity-ba beépített Asset Store-ból szerzett assetek implementálására.55huunitygame enginejátékfejlesztésSpace Colonx, Az űrhódító játékEgy ügyességi játék fejlesztése Unity-benDEENK Témalista::Informatika