Kiss, MariettaTódor, Hanna2015-05-182015-05-182015http://hdl.handle.net/2437/213132A dolgozat a vállalati társadalmi felelősségvállalást helyezi el a bankmarketingen belül. Meghatározásra kerül a bankmarketing fogalma, majd a helye a szolgáltatásmarketingen belül, a vállalat menedzsmentjében és a terület fejlődése. Bemutatásra kerül a bankok által használt marketing eszköztár. A bankok által használt eszközök között a társadalmi felelősségvállalásban (Corporate Social Responsibility = CSR) való részvételük viszonylag új keletű tényezőnek számít. A második fejezet a CSR vizsgálatával foglalkozik: milyen értelmezési lehetőségei vannak, illetve milyen szerepe van a marketingstratégiában, miért van szükség rá. Láthatóvá válik, hogy hogyan fejlődött a terület, hogyan változott a társadalmi felelősség jelentése az évtizedeken keresztül, illetve hogy mik voltak azok a tényezők, amelyek népszerűvé tették ezt a területet mind a fogyasztók, mind a vállalatok tekintetében. A kérdőíves kutatás elemzésénél arra kerestem a választ, hogy a fogyasztók, milyen szempontokat részesítenek előnyben a bankválasztásnál, honnan tájékozódnak az egyes bankok ajánlatairól és mennyire bíznak meg az adott bankjukban, mit értenek vállalati társadalmi felelősségvállalás alatt összehasonlításban az egyes kereskedelmi bankok elképzeléseivel.56hubankmarketingcsrvállalati társadalmi felelősségvállalásA vállalati társadalmi felelősségvállalás szerepe a bankmarketingbenDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány