Siklós, BalázsCsepregi, Lilla2007-07-252007-07-2520072007-07-25http://hdl.handle.net/2437/2716Napjainkban egyre felkapottabb téma lett egészségünk megőrzése, az egészséges életmód, ezen belül is az egészséges táplálkozás. Eleinte talán csak mint „divattermékek” jöhettek szóba a biotermékek, ma már azonban egyre nő azok száma, akik rendszeresen fogyasztanak bioélelmiszereket. Dolgozatom során - kérdőíves felmérés alapján - arra a kérdésre kerestem a választ, hogy milyen minőségkép alakult ki a Debreceni Egyetem Közgazdaságtudományi Karának hallgatóiban a bioélelmiszerekről, mely termékjellemzők azok, amelyek minőségbeli különbséget jelentenek számukra a bio-, illetve hagyományos élelmiszerek között. Kutatásomból kiderült az is, hogy a hallgatók közül hányan fogyasztanak ilyen termékeket, továbbá, hogy mik a fogyasztásuk motivációi.68448129 bytesapplication/pdfhubioélelmiszermarketingkutatásminőségminőségmérésA hallgatók bioélelmiszerekkel kapcsolatos motivációinak, illetve biotermékekről kialakult minőségképének kérdőíves megkérdezésen alapuló vizsgálata a Debreceni Egyetem Közgazdaságtudományi KaránÉlelmiszer-fogyasztás -- MagyarországFood consumption -- Hungary.