Szakály, ZoltánKovács, Izabella Tünde2019-05-102019-05-102019http://hdl.handle.net/2437/267330A záródolgozatban bemutatásra kerül a Frektan Kft. megalakulása és a munkakörei, illetve az online marketing általánosságban és a Frektan Kft.-nél megjelenő online marketing stratégiák. A dolgozatban leírom a cég tevékenységi körét, az ügyfélszolgálati és a raktározási munkákat, illetve az elektronikus kereskedelem kialakulását, majd a dolgozat fő témájáról az online marketingről van szó. Ebben a részben bemutatásra kerül az online marketing kialakulásának körülményei, az előnyei és a hátrányai, az online marketing eszközei, a különböző online marketing stratégiák és a módszerei amelyet gyakorlatban lehet alkalmazni.22huonline marketingonline kereskedelemmarketingeszközökmarketingstratégiákFrektan Kft.A Frektan Kft. és az online marketingDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Marketing