Diószeginé Zentay, ÉvaCsontos, Ákos2024-02-052024-02-052023https://hdl.handle.net/2437/366068Diplomamunkám során a VisitMe vállalati marketingstratégiájának fejlesztési lehetőségeit vizsgáltam. Bemutattam a marketingstratégia tervezésének fontosságát egy vállalat életében. Ismertettem a marketing fogalmát és fejlődésének szakaszait, kitértem a marketingstratégia legfőbb feladataira és kulcselemeire. A vállalat külső környezetének az vizsgálatára, a STEEP-elemzést alkalmaztam. A versenyhelyzet megismerésére a Porter-féle öt versenyerő modellt, a belső környezet megismerésére pedig a SWOT-elemzést használtam. A jelenlegi marketingstratégia ismertetésére pedig a 7P marketing mix modellt használtam. Ezután reflektáltam az elkészített vizsgálatokra és azok alapján fogalmaztam meg fejlesztési lehetőségeket és javaslatokat a VisitMe marketingstratégiájával kapcsolatban.61humarketingstratégiaSTEEPmarketingmixVállalati marketingstratégia fejlesztésének lehetőségei a VisitMe-nélDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::MarketingHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.