Szalánczi, ZoltánSinka, Dávid2024-06-242024-06-242024-04-24https://hdl.handle.net/2437/374727Szakdolgozatomban azt tűztem ki célul, hogy bemutassam a Premier League működését és piacait, valamint megvizsgáljam, hogy milyen a megítélése a hazai fogyasztók körében. Ezt a célt szekunder és primer adatgyűjtés segítségével valósítottam meg, majd kutatásomat követően javaslatokat fogalmaztam meg annak érdekében, hogy hogyan növelhető a Premier League kedveltsége, illetve ismertségei a célcsoport körében, valamint, hogy hogyan érdemes sportmarketinggel foglalkozni a Premier League és a vizsgált célcsoport, a hazai 18 és 65 év közötti korosztály vonatkozásában. Összességében arra a következtetésre jutottam, hogy a Premier League-t kedvelik a magyar fogyasztók, és a sportmarketing tevékenységek is eredményesek lehetnek a Premier League-gel kapcsolatban, ehhez az angol bajnokság magyar vonatkozásának hangsúlyozása mellett az internet, és ezen belül is a közösségi média szerepét emeltem ki.48huPremier Leaguelabdarúgáspiacüzleti elemekÜzleti elemek a Premier LeaugebenA modern labdarúgás gazdasági vonatkozásai, a Premier Leauge piacaiBusiness Elements in the Premier LeaugeKözgazdaságtudomány::MarketingHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.