2020-09-112020-09-11http://hdl.handle.net/2437/294719My paper deals with e-books and e-book readers, which are a new innovation of the electrotechnical industry, the most developing industry of the 20th and 21st centuries. The market for these products is really untapped in Hungary despite the propagation eff orts of the most popular publishers and bookstores. My primary aim was to find out the Hungarian consumers’ reading habits, their negative attitude to technology and the reasons for the unpopularity of these products among domestic consumers.Tudományos diákköri dolgozatom a XX. és XXI. század egyre gyorsabban fejlődő iparága, az elektrotechnikai ipar új termék innovációjával, az e-bookkal és az e-book readerrel foglalkozik. Magyarországon ezen eszközök piaca teljesen kiaknázatlan, a különböző populáris könyvkiadók, és könyváruházak terjesztési kísérleteinek ellenére is. Elsődleges célom az volt, hogy megismerjem a hazai fogyasztók olvasási szokásait, hozzáállását a technológiával szemben, és hogy megtudjam a tapasztalt népszerűtlenség okait. A kutatáshoz primer és szekunder módszereket használtam. A primer kutatáshoz kérdőíves lekérdezést alkalmaztam, a szekunder információkat pedig szakkönyvekből és internetes forrásokból nyertem.application/pdfCopyright (c) 2012 College of Szolnokhttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/e-booke-book readerreading habitse-booke-book readerolvasási szokásokThe Attitude of Hungarian Consumers to e-Book ReadersE-book reader és a hazai fogyasztók viszonyainfo:eu-repo/semantics/article